You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML رابطه ی تنظیم هیجانی با پرخاشگری در دانش آموزان
مرضیه توکلی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش میانجی‌گری تنظیم هیجانی در رابطه خودشکوفایی، بخشودگی و تجارب معنوی
مهدی رجبی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی باورهای انضباطی معلمان و واکنش دانش‌آموزان به راهبردهای انضباطی
الهه زارع زاده مهریزی *، مرتضی طاهری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثر بخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی رفتاری و واقعیت درمانی بر کاهش طلاق عاطفی و باورهای غیرمنطقی زوجین مراجعه کننده به مراکز مشاوره پارس آباد
مهدی ملاجعفرلو، عظیم قاسم زاده، مرتضی فرجیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
نیلوفر صفایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه سبک دلبستگی ایمن، اجتنابی و دوسوگرا با سازگاری زناشویی در دانشجویان متاهل
عاطفه ملک‌لو *، رضا قربان جهرمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مشکلات و مسائل نوجوانان (رفتاری، عاطفی، خانوادگی) در دوران دبیرستان و مواجهه معلمان با آن
مریم هاشم نژاد *، طاهره طیب لی، لیلا ابراهیمی چکووری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه ذهن اگاهی، افکار خودآیند مثبت و منفی و کنترل عاطفی در بین افراد سالم، افسرده و GAD
اشکبوس اکبری *، نگین رحمانی، خدیجه مصباح
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نقش میانجی بینش شناختی در رابطه بین طرحواره های اولیه و سبک های دلبستگی با ابعاد مختلف ارتباطات زناشویی
نگین رحمانی *، محمدعلی گودرزی، محمدرضا تقوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر تنظیم هیجانی دانش آموزان متوسطه دوم دبیرستان مفید تهران
ملیکا خلیلی یگانه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیشبینی اضطراب جدایی بر اساس ذهنیسازی والدینی با نقش میانجی تنظیم هیجان
فرناز اکوان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان بر اساس چشم‌انداز زمان و طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه
زهرا فتحی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر تقویت حافظه دیداری و شنیداری بر اختلال نوشتن دانش‌آموزان پایه اول کم توان ذهنی آموزش پذیر پسر 10-8 سال
سیده نسیم مداح قاضیانی، زهره اسماعیل زاده *، کامران گنجی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی اثربخشی پارادوکس درمانی بر مؤلفه‌های بهزیستی روان‌شناختی زوجین متعارض
مهدی محمد‌پور، الهه اسلمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی آموزش مهارت خودتنظیمی بر افزایش آمادگی برای امتحان(مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه منطقه 15 شهر تهران)
نسرین محمدی کمال آبادی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر بازی درمانی بر اضطراب کودکان تک والدی
رویا سادات مقدسی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر روان درمانی پویشی کوتاه مدت فشرده (ISTDP) بر سازگاری اجتماعی بیماران دچار اختلال شخصیت ضد اجتماعی
نیما صالحیان *، شهاب مرادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر روان درمانی پویشی کوتاه مدت فشرده (ISTDP) بر افزایش بهزیستی روانی بیماران دچار اختلال شخصیت ضد اجتماعی
نیما صالحیان *، شهاب مرادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر روان درمانی پویشی کوتاه مدت فشرده (ISTDP) بر سبک‌های دلبستگی در زنان دچار تعارضات زناشویی
محمد‌رضا سرافراز *، شهاب مرادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر روان درمانی پویشی کوتاه مدت فشرده (ISTDP) بر کاهش نشانگان روانشناختی در بیماران دچار شخصیت ضد اجتماعی
نیما صالحیان *، شهاب مرادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش نظارتی خانواده و باورهای مذهبی بر گرایش به رفتارهای پرخطر درنوجوانان16 تا 18سال شهرستان زابل
سمیه نخعی *، سمیرا پودینه بحری، فاطمه صابر شهرکی، مرتضی سرگلزایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر آموزش مجازی بر قضاوت اخلاقی دانش آموزان در دوران همه گیری بیماری کرونا
صابر صالح نژاد بهرستاقی *، علی حیدری پرچکوهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثر بخشی آموزش گروهی خودشفقتی بر تاب آوری والدین کودکان اتیسم شهر اردبیل
شیدا طالبیان ریزی، عظیم قاسم زاده، مرتضی فرجیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه ایده های نوین روانشناسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Journal of Psychology New Ideas

Designed & Developed by : Yektaweb